Wednesday, June 11, 2008

9 June 08

Bangun pagi aku ke pudu hantar parent dulu. Kami sarapan dan aku ke tempat kerja. Seperti biasa contact anak kucing parsi and kami kerja sehinggalah ke malam. Dia ada di hospital jaga mak dia. Dia janji nak aku beli mkn, tapi dia dah belikan dulu. So aku terus balik ke rumah sebab lapar. Tapi hampa dia tak sampai umah walaupun aku dah lama sampai. Aku merajuk and dia balik langsung tak pujuk atau minta maaf. Buat dek jer, so aku pun tak makan terus nak masuk tido. Bertekak jap sebab dia tak pedulikan perasaan aku, kata dia aku yg tak sensitif dia nak jaga mak dia. Tak ke dia faham bukan sebab lain hanya kerana dia tak ada di rumah time aku balik, tu je. Kalau lewat sekalipun inform lah, bukan aku demand banyak pun. Lepas mkn (dia teman) aku terus masuk tido, tapi aku buat tak tahu kat dia atas katil. Aku cuma layan rasa aku jer and biarkan dia sorang2, sebab degil. Malam belayar jauh. Gud nite syg!

No comments: