Monday, June 2, 2008

1 June 08

Malam tadi kami kuar sama and masing2 kelihatan agak muram. Namum malam aku masih indah sebab dia dalam pelukan aku, cuma hati nyer ku lihat makin jauh tanpa ku tahu sebab yg pasti. Aku masih terus menunaikan tangungjawab ku tanpa gagal. Pagi ini dia seceria biasa tanpa memberitahu bahawa yang sebenarnya dia ke melaka bersama makcik nyer dengan ex dia!. Aku di tempat kerja dia cuba call tapi bila aku call balik tak berjawab sampai lah kemalam. Handphone pula ditutup sehingga seperti biasa dia muncul dlm pukul 12 lebih dan mintak aku jumpa saje di kl dan tak jadi balik mkn di rumah.
Sampai di tempat dijanjikan dia minta tunggu sebab hantar kawan! Siapa? tiada nama. Aku ke chowkit ambil ubat dan balik ke rumah di bambu dengan soalan2 aku bersama dengan org lain. Sentiasa aku disalahkan dengan cerita2 lama. Kenapa? Dia dah muak sebenarnya atau dia sudah mahu bebas dan ini sebagai alasan? Malam nyer ku tunaikan seperti biasa!

No comments: