Tuesday, June 10, 2008

6 June 08

Aku bangun malas2 nak gi kerja sebab malam tadi aku penat bekerja :) Terima kasih sayang. Aku suka betul ada anak kucing mcm ni, manja nyer semacam atas katil. Geram! Gi collect dua tiga perkara untuk function mlm esok, sebab aku taja satu dua perkara. Aku ke tempat kerja sampai kul 9 mlm dan terus ke ballroom penganjur. Dah habis setup kan dewan mereka aku pun blah balik mkn and balik rumah. Sampai umah belum sempat buat apa2 tiba2 naik lak rasa nak main game kuda. Walaupun dah kul 1 dan aku sepatutnya drive jalan jauh kejap lagi, tapi kudrat lelaki aku tetap kuat menghayun tali tas bawak kuda. Yeehhaaaaa!. lepas habis kibas2 katil lap2 bekas and mandi penting, kami bersiap balik kg mak dia.
Aku drive dari kl sampai ler ke depan umah mak dia, bertolak dari kl kul 3 pagi sampai tepat2 kul 7 pagi. Sepanjang perjalanan dia terlena tak sedarkan diri, keletihan dikerjakan aku agak nyer. Sian dia, muka dia bertambah manja and cute bila tido mcm tu. God bless u sayang!

No comments: