Tuesday, June 10, 2008

8 June 08

Singgah sebentar beli barang2 dapur kat Chowkit untuk nasi lemak esok parent aku nak sampai, so manja ku no 1 akan masak. Mesti best menjilat jari kaki punya. Penat keletihan aku rest kejap sampai depan umah. Tup tup aku tertidor dlm keta sampai ler kul 8 pagi sebab hujan lebat diluar. Kesian dia aku lupa inform aku di bawah, dia pula takde kredit nak call. Aku mintak maaf and terus sambung tido.
Sedar2 je adik2 aku dah gi amek mak ayah aku dan kami semua sarapan nasi lemak and tea fusion terbaru dari starbuck (mak aku suka). Mereka semua beredar ke Ipoh dan kami tido ke tengahari sebelum anto manja no 1 aku ke Puduraya dan aku meneruskan tugas seharian ku di pejabat. Penat2, tak habis2 kerja and kerja aku ni. Apo nak buek, nak idup. Malam balik kerja, parent aku ada di rumah. Mereka tak nak tido dlm bilik nak juga tido di luar. Aku biarkan ajer lah. Selamat malam semua!

No comments: